ναι ειναι πολυ κοντρα στα αφεντικα ο τζιμακος, αλλωστε γι'αυτο δε βρισκει μαγαζι να παιξει καθε χειμωνα και να πει τα σαχλα αστειακια του, γι'αυτο συνεργαζεται (και) με τη δασκαλακη και δινει και τις εκπομπες του απο τον επαναστατικο, αγωνιστικο, ανενταχτο, και πανω απ'ολα ελευθερο τυπο. κανε και κανα ποστ για τον αλλο φιλο σου το λαζοπουλο να δεσει το γλυκο...
Συγνώμη ρε φίλε dreary, αλλά ο τύπος είναι ένα μαγικό κράμα πασόκου με δήθεν ελευθεριακή κουλτούρα και κακιασμένης συνδικαλίστριας προβληματικής ΔΕΚΟ, τι ψάχνεις; Αχ , to παλιόπαιδo τo ατίθασo...
Ξερω οτι ως ασυμβιβαστοι υπερεπαναστατες ειστε,αμφοτεροι,εκ θεσεως υποχρεωμενοι να αποκυρηξετε τα αστικα ΜΜΕ που υπηρετουν το συστημα,γι'αυτο θα διαφωνισετε με τη δικη μου αποψη οτι τα αστικα ΜΜΕ ειναι και παραειναι χρησιμα(εφοσον ο θεατης-ακροατης τα παρακολουθει με τη δεουσα κριτικη ματια).Εγω λοιπον και MEGA παρακολουθω,και Ελευθεροτυπια διαβαζω,και το σαιτ του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποιω για ενημερωση γυρω απο τις προσφατες εξελιξεις της Μονης Βατοπεδιου,και SKAI ακουω.(Μονο Ριζοσπαστη δε δυναμαι να διαβασω για λογους αισθητικης,αλλα και γιατι και η αστιλα εχει τα ορια της...).Αυτο οσον αφορα το Μεσο. Οσο για τον καλλιτεχνη,τωρα,απλα υπενθυμιζω οτι εχει διωχθει κακειν κακως απο ολα τα προηγουμενα ΜΜΕ που δουλεψε(συμπεριλαμβανομενου του mega οπου οπως λιγοι ξερουν, ετοιμαζε εκπομπη προ 20ετειας, η οποια κοπηκε πριν καν βγει στον αερα).Στα μαγαζια γινεται δεκτος για τον απλουστατο λογο οτι φερνει μαρουλι στον ιδιοκτητη,και για κανεναν αλλο.Για τον ιδιο δηλαδη λογο που κι ο Λαζοπουλος εχει εκπομπη στον ALPHA-δε νομιζω οτι ο Κοντομηνας εχει καποια συμπαθεια απεναντι στα λεγομενα του,αλλα 70% ειναι ποσοστο που αυτος που το φερνει ο,τι κι αν λεει χαιρει ανοχης.Παω στοιχημα οτι αν του χρονου ο Λαζοπουλος κανει 15% θα εκπαραθυρωθει σε χρονο dt. To ιδιο ισχυει για τον Πιτσιρικο,την Ελληνοφρενεια και αλλες σατυρικες φωνες του χωρου ων Μιντια.Οταν απευθυνεσαι σε κοινο χρειαζεσαι κι ενα βημα,που καλως ή κακως ανηκει σε επιχειρηματιες. Αυτο δε σημαινει οτι λειτουργεις ως φερεφωνο αυτων των επιχειρηματιων μονο και μονο επειδη σου δινουν "αερα" να μιλησεις.Κι ο καθενας θα επρεπε να κρινεται απο τα λεγομενα του κι οχι απο τη δηθεν εξαρτηση του απο καποια συμφεροντα εργοδοσιας. (Με την ιδια λογικη ολοι οι τραπεζικοι υπαλληλοι ειναι τσατσοι του Λατση,του Σαλα και του Κωστοπουλου).Κι εξαλλου,εγω παρακολουθω εναν καλλιτεχνη διοτι μου αρεσει το προιον της σατυρας του-εν προκειμενω-κι οχι επειδη στη ζωη του ειναι ετσι η αλλιως. (Ασε που ο Πανουσης ποτε δεν πουλησε ιδεολογια για να αναρριχηθει στις ταξεις κομματικων κοινων)
φερνει κερδη στον κοντομηνα ή στο μαροσουλη ας πουμε αλλα εκεινος παιζει απλως για το κεφι του; καπως μονοπλευρα θελεις να τα βλεπεις, ειναι δεκτο ο καθενας εχει τα προσωπικα του γουστα, αποψεις και τα λοιπα, παρ'ολ'αυτα αν διαβαζες καλυτερα το δικο μου ποστ θα εβλεπες οτι η αρχικη μομφη μου, βρισκεται και στην ποιοτητα αυτου που παρουσιαζει το οποιο θεωρω τηλεοπτικο θεαμα και μαλιστα του πιο χαμηλου επιπεδου. Απο κει και περα το τι παρακολουθεις, διολου δε με απασχολει, ισως το τι γραφεις να τρωει ενα μερος του προς αλογιστη σπαταλη χρονου μου.Επισης, η αρχικη σου ειρωνεια δε με αγγιζει, κυριως γιατι ποτε δεν οροθετησα τον εαυτο μου ως επαναστατη και φυσικα δεν απανταω παρα μονο σου τονιζω να μαθεις να αποφευγεις επιθεσεις επι προσωπικου και χαρακτηρισμους καθως δεν ειναι τιποτα αλλο απο τον ευκολοτερο τροπο να θιξεις καποιον και ειναι οτι ευκολοτερο στο βασιλειο της κενοτητας. θα ειχα να σου απαντησω και σε ολα τα υπολοιπα που ανεφερες, αλλα θα ηταν σε αυτια ερμητικα κλειστα οποτε το απογευγω.
Κοιτα,οσον αφορα το Λαζοπουλο δεν θα διαφωνισω καθολου οτι στο βωμο της τηλεθεασης,ξεφτιλιζει εντελως τη θεματολογια του και ετσι,στο 95%του τηλεοπτικου του χρονου μετατρεπεται ο ιδιος σε τηλεσκουπιδι(στην προσπαθεια να κραξει τα τηλεσκουπιδια και να τα καυτηριασει-αλλα στην πραγματικοτητα απλα να παρει λιγη απο τη "λαμψη" τους,στην AGB)Δεν μου αρεσουν κι αλλα πολλα σχετικα με το Λαζοπουλο-πχ τα ηθικοπλαστικα του μανιφεστα που αναμειγνυονταν ακομψα με τη σατυρα,ή τα ειδη μουσικης και τα ατομα που προεβαλλε-αλλα το γεγονος οτι τον θεωρουσα ανεκαθεν μεγαλο κεφαλι με παρακινουσε παντα να κατσω να τον παρακολουθησω απο στοιχειωδες ενδιαφερον και περιεργεια,με αποτελεσμα να εχω δει σχεδον ολες τις φετινες του εκπομπες. Οσο για τον Πανουση,εδω με βρισκεις ριζικα αντιθετο. Ηταν και παραμενει αντιεμπορικος και αντι-μαζικος/αιρετικος καλλιτεχνης, ειναι ακραιος στα εκφραστικα μεσα που χρησιμοποιει χωρις να ειναι της σχολης "βρισε για να βρισεις", αλλα ουτε και της σχολης "κανε loght σατυρα για να μην προκαλεσεις το κοινο αισθημα",και νομιζω κραταει την καταλληλη ισορροπια που πρεπει να κραταει ενας καλλιτεχνης σε αυτο το ζητημα.Ειναι εφευρετικος,ευστοχος, εξυπνος,αλλα και αυτοσαρκαστικος. Ολα αυτα βασει της δικης μου οπτικης βεβαια.Εσενα μπορει το χιουμορ του να σου ειναι αδιαφορο,ή απλα να μην το εκλαμβανεις ετσι. Σαν ατομα,ουτε ο μεν ουτε ο δε νομιζω πως πρεπει να αποτελουν προτυπα,ασχετα αν πιστευω οτι,προσωπικα,στην ψυχοσυνθεση ειμαι καπου κοντα στον Πανουση(βλεπεις οτι δεν ειμαι τοσο ψωνιο ωστε να οριοθετω το θεμιτο και το υγειες θετοντας ως κριτηριά του τα προσωπικα μου χαρακτηριστικα-αντιθετως οπως βλεπεις αναγνωριζω οτι μοιαζω με καποιον που ισως ειναι και μαλακας).Αλλα στο φιναλε,οπως ειπα και παραπανω,δεν με νοιαζει αν ο Λαζοπουλος η ο Πανουσης κανουν αυτο που κανουν για τα λεφτα η για τη δοξα η για την τεχνη απλα.Μου αρκει οτι μου αρεσει το προιον τους.(αυτο σαν απαντηση στην αρχικη σου τοποθετηση) Και τελος,δεν σε ειρωνευτηκα η τουλαχιστον δεν ηταν αυτος ο σκοπος μου.Απλα νομιζω οτι εισαι πολυ σαρκαστικος με ατομα που κανουν το αυτονοητο-να δουλευουν στα Μεσα και να βγαζουν λεφτα,οπως λεφτα βγαζουν ολοι οι εργαζομενοι-επειδη μονο και μονο τυγχανει αν και καλοπληρωμενοι,να εκφραζουν ας το πουμε αριστερες αποψεις.Ισως φαινεται αντιφατικο,αλλα δε σημαινει οτι καποιος για να πει μια γνωμη πρεπει σωνει και καλα να κανει αυτη την αποψη και σταση ζωης, μπορει απλα να πιστευει οτι ειναι σωστη κι ας μην την ακολουθει,ας περιοριζεται στο να την διατυπωνει. Περισσοτερα απο κοντα...
Το κακο ρε παιδι μου με τον πανουση και το λαζοπουλο και πολλους αλλους, ειναι οτι εχουν καταλαβει τι εχει περαση, θα ελεγα οτι εχουν καταλαβει οτι οι αριστεροι φελοι επιπλεουν καλυτερα...
Ετσι οπως τα λες ειναι.Εμεις οι αριστεροι φελοι της τεχνης επιπλεουμε καλυτερα απο τους δεξιους(Βασιλειου,Καρρας,Πρεκας κλπ).Γιατι αυτο το πατριωτικο τους βαρος τους τραβαει συνεχως προς τα κατω και υπερισχυει της ανωσης.Ενω εμεις δεν εχουμε τιποτα να μας τραβαει. Α,επισης,δεν εχω προβλημα να συζητατε για μενα,αλλα θερμη παρακληση:Μην με εμπλεκετε στις συζητησεις σας με το Λαζοπουλο
Αφ'ενος μακρια απο μενα εθνικο πατριωτικες φανφαρες (και αλλωστε δε νομιζω οτι βγαινει αυτο απο τα συμφραζομενα, αλλα ειναι απλως μια με το γαντι, αλλα πικραμενη απαντηση). Αφέτερου λυπαμαι που θα σας απογοητευσω, αλλα εγω προσωπικα θα συνεχισω να σας εμπλεκω με τον...ακατανομαστο.
Φίλε Παντελή, ίσως με ξέρεις, ίσως δεν με ξέρεις, δεν΄έχει σημασία, εμένα με νοιάζει ούτως ή άλλως μόνο το παλιό, το ανόθευτο λαϊκό τραγούδι. Από αυτό ζω, και αυτό ταπεινά, υπηρετώ τόσα χρόνια. Τα πρώτα τραγούδια που άκουσα από μωρό παιδί, ήταν τα Σμυρναίικα και τα ρεμπέτικα. Ιδιαίτερα τα ρεμπέτικα, από το λίγο που θυμάμαι τον πατέρα μου όταν ήμουν 3-4 χρονών, «μπήκαν στην ψυχή μου». Και βέβαια τα Σμυρναίικα, από την πλευρά της μάνας μου, που η οικογένειά της ήταν πρόσφυγες από την Μικρά Ασία. Μεγαλώνοντας, εννοώ όταν ήμουν παιδί πια, ένιωσα ότι πέρα από τα ακούσματα αυτά, το ίδιο το τραγούδι μου άρεσε πολύ. Παρότι ήταν μινόρε τα περισσότερα τραγούδια είχαν μια καθαρότητα, μια λεβεντιά. Και μετά μεγαλώνοντας ανάμεσα στους ίδιους τους μουσικούς, τους ρεμπέτες, έβλεπα ότι αυτό το τραγούδι ήταν για εκείνους η δουλειά τους, η κοινωνική τους έκφραση, ο τρόπος ζωής τους, η ίδια τους η ζωή αν θέλετε. Και έτσι πέρα από το μουσικό ενδιαφέρον που είχε πάντα για μένα, έμαθα να το αγαπώ και να το εκτιμώ. Ένιωσα, παρ’ ότι ήμουν άλλη γενιά, ένας εκφραστής τους.
Επειδή έτυχε να δω την συζήτηση, πρέπει να ξέρεις ότι δεν είσαι μόνος σου . Με τον Πανούση είχα δικαστικές περιπέτεις. Πίστευα από την αρχή, αυτό που στην ουσία είναι και ο ισχυρισμός όλων των δικαστηρίων και του Αρείου Πάγου ότι η σάτιρα και η κριτική είναι ελεύθερη. Η προσβολή της τιμής όμως δεν μπορεί να περνάει ανενόχλητη. Και εγώ αισθάνθηκα προσβεβλημένος για την τιμή μου, για τις αρχές μου και τις αξίες μου. Στην συγκεκριμένη περίπτωση αισθάνθηκα να προσβάλλομαι και δεν θα μπορούσα να αντιδράσω αλλιώς όπως θα αντιδρούσε και κάθε άνθρωπος στη θέση μου. Βεβαίως η σάτιρα είναι ελεύθερη και κανείς δεν έχει το δικαίωμα στο όνομα οποιασδήποτε τέχνης και σάτιρας να προσβάλλει την τιμή και την υπόληψη του άλλου. Στην συγκεκριμένη περίπτωση εγώ αισθάνθηκα προσβεβλημένος και από κει και πέρα όλες μου οι ενέργειες έγιναν λόγω αρχής και τιμής εν λόγω άτομο, αλλα δικαιώθηκα. Αισθάνομαι ηθικά δικαιωμένος και κυρίως με το σκεπτικό της απόφασης του Αρείου Πάγου. Για μένα όλη αυτή η διαδικασία ήταν δυσάρεστη, επίπονη και καθόλου ευχάριστη. Ήθελα απλά να ξέρεις ότι εγώ, ο Γιώργος , απλός και ταπεινός, είμαι παρ ' όλα αυτα μαζί σου. Όσο για τον φίλο μου τον φυγόκεντρο, να πω ότι τον θεωρώ νέο και παραπλανμένο από τις κακές σειρήνες του σήμερα και ότι πιστέυω κι εγώ στον Γιώργο και το νέο Πα.ΣΟ.Κ. Δεν μπορούσε να συνεχιστεί άλλο η ιστορία των 3,5 σχεδόν χρόνων ανοχής προς τον Γιώργο Παπανδρέου με τη λανθάνουσα απορριπτική απέναντί του διάθεση. Δυστυχώς υπάρχει ένας τρόπος που ο κόσμος αγαπάει συγκεκριμένους ανθρώπους ή κάποιες οικογένειες. Υπάρχει μια φιλοβασιλική αντίληψη για τα πράγματα – «φιλοκορωνική», θα την έλεγα, όπου η κορώνα είναι τα ονόματα Καραμανλής, Μητσοτάκης, Παπανδρέου. Ταπεινά, Γιώργος Νταλάρας
10 σχόλια:
ναι ειναι πολυ κοντρα στα αφεντικα ο τζιμακος, αλλωστε γι'αυτο δε βρισκει μαγαζι να παιξει καθε χειμωνα και να πει τα σαχλα αστειακια του, γι'αυτο συνεργαζεται (και) με τη δασκαλακη και δινει και τις εκπομπες του απο τον επαναστατικο, αγωνιστικο, ανενταχτο, και πανω απ'ολα ελευθερο τυπο. κανε και κανα ποστ για τον αλλο φιλο σου το λαζοπουλο να δεσει το γλυκο...
Συγνώμη ρε φίλε dreary, αλλά ο τύπος είναι ένα μαγικό κράμα πασόκου με δήθεν ελευθεριακή κουλτούρα και κακιασμένης συνδικαλίστριας προβληματικής ΔΕΚΟ, τι ψάχνεις;
Αχ , to παλιόπαιδo τo ατίθασo...
Ξερω οτι ως ασυμβιβαστοι υπερεπαναστατες ειστε,αμφοτεροι,εκ θεσεως υποχρεωμενοι να αποκυρηξετε τα αστικα ΜΜΕ που υπηρετουν το συστημα,γι'αυτο θα διαφωνισετε με τη δικη μου αποψη οτι τα αστικα ΜΜΕ ειναι και παραειναι χρησιμα(εφοσον ο θεατης-ακροατης τα παρακολουθει με τη δεουσα κριτικη ματια).Εγω λοιπον και MEGA παρακολουθω,και Ελευθεροτυπια διαβαζω,και το σαιτ του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποιω για ενημερωση γυρω απο τις προσφατες εξελιξεις της Μονης Βατοπεδιου,και SKAI ακουω.(Μονο Ριζοσπαστη δε δυναμαι να διαβασω για λογους αισθητικης,αλλα και γιατι και η αστιλα εχει τα ορια της...).Αυτο οσον αφορα το Μεσο. Οσο για τον καλλιτεχνη,τωρα,απλα υπενθυμιζω οτι εχει διωχθει κακειν κακως απο ολα τα προηγουμενα ΜΜΕ που δουλεψε(συμπεριλαμβανομενου του mega οπου οπως λιγοι ξερουν, ετοιμαζε εκπομπη προ 20ετειας, η οποια κοπηκε πριν καν βγει στον αερα).Στα μαγαζια γινεται δεκτος για τον απλουστατο λογο οτι φερνει μαρουλι στον ιδιοκτητη,και για κανεναν αλλο.Για τον ιδιο δηλαδη λογο που κι ο Λαζοπουλος εχει εκπομπη στον ALPHA-δε νομιζω οτι ο Κοντομηνας εχει καποια συμπαθεια απεναντι στα λεγομενα του,αλλα 70% ειναι ποσοστο που αυτος που το φερνει ο,τι κι αν λεει χαιρει ανοχης.Παω στοιχημα οτι αν του χρονου ο Λαζοπουλος κανει 15% θα εκπαραθυρωθει σε χρονο dt.
To ιδιο ισχυει για τον Πιτσιρικο,την Ελληνοφρενεια και αλλες σατυρικες φωνες του χωρου ων Μιντια.Οταν απευθυνεσαι σε κοινο χρειαζεσαι κι ενα βημα,που καλως ή κακως ανηκει σε επιχειρηματιες. Αυτο δε σημαινει οτι λειτουργεις ως φερεφωνο αυτων των επιχειρηματιων μονο και μονο επειδη σου δινουν "αερα" να μιλησεις.Κι ο καθενας θα επρεπε να κρινεται απο τα λεγομενα του κι οχι απο τη δηθεν εξαρτηση του απο καποια συμφεροντα εργοδοσιας.
(Με την ιδια λογικη ολοι οι τραπεζικοι υπαλληλοι ειναι τσατσοι του Λατση,του Σαλα και του Κωστοπουλου).Κι εξαλλου,εγω παρακολουθω εναν καλλιτεχνη διοτι μου αρεσει το προιον της σατυρας του-εν προκειμενω-κι οχι επειδη στη ζωη του ειναι ετσι η αλλιως. (Ασε που ο Πανουσης ποτε δεν πουλησε ιδεολογια για να αναρριχηθει στις ταξεις κομματικων κοινων)
φερνει κερδη στον κοντομηνα ή στο μαροσουλη ας πουμε αλλα εκεινος παιζει απλως για το κεφι του; καπως μονοπλευρα θελεις να τα βλεπεις, ειναι δεκτο ο καθενας εχει τα προσωπικα του γουστα, αποψεις και τα λοιπα, παρ'ολ'αυτα αν διαβαζες καλυτερα το δικο μου ποστ θα εβλεπες οτι η αρχικη μομφη μου, βρισκεται και στην ποιοτητα αυτου που παρουσιαζει το οποιο θεωρω τηλεοπτικο θεαμα και μαλιστα του πιο χαμηλου επιπεδου.
Απο κει και περα το τι παρακολουθεις, διολου δε με απασχολει, ισως το τι γραφεις να τρωει ενα μερος του προς αλογιστη σπαταλη χρονου μου.Επισης, η αρχικη σου ειρωνεια δε με αγγιζει, κυριως γιατι ποτε δεν οροθετησα τον εαυτο μου ως επαναστατη και φυσικα δεν απανταω παρα μονο σου τονιζω να μαθεις να αποφευγεις επιθεσεις επι προσωπικου και χαρακτηρισμους καθως δεν ειναι τιποτα αλλο απο τον ευκολοτερο τροπο να θιξεις καποιον και ειναι οτι ευκολοτερο στο βασιλειο της κενοτητας. θα ειχα να σου απαντησω και σε ολα τα υπολοιπα που ανεφερες, αλλα θα ηταν σε αυτια ερμητικα κλειστα οποτε το απογευγω.
Κοιτα,οσον αφορα το Λαζοπουλο δεν θα διαφωνισω καθολου οτι στο βωμο της τηλεθεασης,ξεφτιλιζει εντελως τη θεματολογια του και ετσι,στο 95%του τηλεοπτικου του χρονου μετατρεπεται ο ιδιος σε τηλεσκουπιδι(στην προσπαθεια να κραξει τα τηλεσκουπιδια και να τα καυτηριασει-αλλα στην πραγματικοτητα απλα να παρει λιγη απο τη "λαμψη" τους,στην AGB)Δεν μου αρεσουν κι αλλα πολλα σχετικα με το Λαζοπουλο-πχ τα ηθικοπλαστικα του μανιφεστα που αναμειγνυονταν ακομψα με τη σατυρα,ή τα ειδη μουσικης και τα ατομα που προεβαλλε-αλλα το γεγονος οτι τον θεωρουσα ανεκαθεν μεγαλο κεφαλι με παρακινουσε παντα να κατσω να τον παρακολουθησω απο στοιχειωδες ενδιαφερον και περιεργεια,με αποτελεσμα να εχω δει σχεδον ολες τις φετινες του εκπομπες.
Οσο για τον Πανουση,εδω με βρισκεις ριζικα αντιθετο. Ηταν και παραμενει αντιεμπορικος και αντι-μαζικος/αιρετικος καλλιτεχνης, ειναι ακραιος στα εκφραστικα μεσα που χρησιμοποιει χωρις να ειναι της σχολης "βρισε για να βρισεις", αλλα ουτε και της σχολης "κανε loght σατυρα για να μην προκαλεσεις το κοινο αισθημα",και νομιζω κραταει την καταλληλη ισορροπια που πρεπει να κραταει ενας καλλιτεχνης σε αυτο το ζητημα.Ειναι εφευρετικος,ευστοχος, εξυπνος,αλλα και αυτοσαρκαστικος. Ολα αυτα βασει της δικης μου οπτικης βεβαια.Εσενα μπορει το χιουμορ του να σου ειναι αδιαφορο,ή απλα να μην το εκλαμβανεις ετσι.
Σαν ατομα,ουτε ο μεν ουτε ο δε νομιζω πως πρεπει να αποτελουν προτυπα,ασχετα αν πιστευω οτι,προσωπικα,στην ψυχοσυνθεση ειμαι καπου κοντα στον Πανουση(βλεπεις οτι δεν ειμαι τοσο ψωνιο ωστε να οριοθετω το θεμιτο και το υγειες θετοντας ως κριτηριά του τα προσωπικα μου χαρακτηριστικα-αντιθετως οπως βλεπεις αναγνωριζω οτι μοιαζω με καποιον που ισως ειναι και μαλακας).Αλλα στο φιναλε,οπως ειπα και παραπανω,δεν με νοιαζει αν ο Λαζοπουλος η ο Πανουσης κανουν αυτο που κανουν για τα λεφτα η για τη δοξα η για την τεχνη απλα.Μου αρκει οτι μου αρεσει το προιον τους.(αυτο σαν απαντηση στην αρχικη σου τοποθετηση)
Και τελος,δεν σε ειρωνευτηκα η τουλαχιστον δεν ηταν αυτος ο σκοπος μου.Απλα νομιζω οτι εισαι πολυ σαρκαστικος με ατομα που κανουν το αυτονοητο-να δουλευουν στα Μεσα και να βγαζουν λεφτα,οπως λεφτα βγαζουν ολοι οι εργαζομενοι-επειδη μονο και μονο τυγχανει αν και καλοπληρωμενοι,να εκφραζουν ας το πουμε αριστερες αποψεις.Ισως φαινεται αντιφατικο,αλλα δε σημαινει οτι καποιος για να πει μια γνωμη πρεπει σωνει και καλα να κανει αυτη την αποψη και σταση ζωης, μπορει απλα να πιστευει οτι ειναι σωστη κι ας μην την ακολουθει,ας περιοριζεται στο να την διατυπωνει.
Περισσοτερα απο κοντα...
Το κακο ρε παιδι μου με τον πανουση και το λαζοπουλο και πολλους αλλους, ειναι οτι εχουν καταλαβει τι εχει περαση, θα ελεγα οτι εχουν καταλαβει οτι οι αριστεροι φελοι επιπλεουν καλυτερα...
Ετσι οπως τα λες ειναι.Εμεις οι αριστεροι φελοι της τεχνης επιπλεουμε καλυτερα απο τους δεξιους(Βασιλειου,Καρρας,Πρεκας κλπ).Γιατι αυτο το πατριωτικο τους βαρος τους τραβαει συνεχως προς τα κατω και υπερισχυει της ανωσης.Ενω εμεις δεν εχουμε τιποτα να μας τραβαει.
Α,επισης,δεν εχω προβλημα να συζητατε για μενα,αλλα θερμη παρακληση:Μην με εμπλεκετε στις συζητησεις σας με το Λαζοπουλο
Με εκτιμηση,Τζιμης
Αφ'ενος μακρια απο μενα εθνικο πατριωτικες φανφαρες (και αλλωστε δε νομιζω οτι βγαινει αυτο απο τα συμφραζομενα, αλλα ειναι απλως μια με το γαντι, αλλα πικραμενη απαντηση). Αφέτερου λυπαμαι που θα σας απογοητευσω, αλλα εγω προσωπικα θα συνεχισω να σας εμπλεκω με τον...ακατανομαστο.
Με εκτιμηση Παντελης
Φίλε Παντελή,
ίσως με ξέρεις, ίσως δεν με ξέρεις, δεν΄έχει σημασία, εμένα με νοιάζει ούτως ή άλλως μόνο το παλιό, το ανόθευτο λαϊκό τραγούδι. Από αυτό ζω, και αυτό ταπεινά, υπηρετώ τόσα χρόνια.
Τα πρώτα τραγούδια που άκουσα από μωρό παιδί, ήταν τα Σμυρναίικα και τα ρεμπέτικα. Ιδιαίτερα τα ρεμπέτικα, από το λίγο που θυμάμαι τον πατέρα μου όταν ήμουν 3-4 χρονών, «μπήκαν στην ψυχή μου». Και βέβαια τα Σμυρναίικα, από την πλευρά της μάνας μου, που η οικογένειά της ήταν πρόσφυγες από την Μικρά Ασία. Μεγαλώνοντας, εννοώ όταν ήμουν παιδί πια, ένιωσα ότι πέρα από τα ακούσματα αυτά, το ίδιο το τραγούδι μου άρεσε πολύ. Παρότι ήταν μινόρε τα περισσότερα τραγούδια είχαν μια καθαρότητα, μια λεβεντιά. Και μετά μεγαλώνοντας ανάμεσα στους ίδιους τους μουσικούς, τους ρεμπέτες, έβλεπα ότι αυτό το τραγούδι ήταν για εκείνους η δουλειά τους, η κοινωνική τους έκφραση, ο τρόπος ζωής τους, η ίδια τους η ζωή αν θέλετε. Και έτσι πέρα από το μουσικό ενδιαφέρον που είχε πάντα για μένα, έμαθα να το αγαπώ και να το εκτιμώ. Ένιωσα, παρ’ ότι ήμουν άλλη γενιά, ένας εκφραστής τους.
Επειδή έτυχε να δω την συζήτηση, πρέπει να ξέρεις ότι δεν είσαι μόνος σου . Με τον Πανούση είχα δικαστικές περιπέτεις. Πίστευα από την αρχή, αυτό που στην ουσία είναι και ο ισχυρισμός όλων των δικαστηρίων και του Αρείου Πάγου ότι η σάτιρα και η κριτική είναι ελεύθερη. Η προσβολή της τιμής όμως δεν μπορεί να περνάει ανενόχλητη. Και εγώ αισθάνθηκα προσβεβλημένος για την τιμή μου, για τις αρχές μου και τις αξίες μου. Στην συγκεκριμένη περίπτωση αισθάνθηκα να προσβάλλομαι και δεν θα μπορούσα να αντιδράσω αλλιώς όπως θα αντιδρούσε και κάθε άνθρωπος στη θέση μου. Βεβαίως η σάτιρα είναι ελεύθερη και κανείς δεν έχει το δικαίωμα στο όνομα οποιασδήποτε τέχνης και σάτιρας να προσβάλλει την τιμή και την υπόληψη του άλλου. Στην συγκεκριμένη περίπτωση εγώ αισθάνθηκα προσβεβλημένος και από κει και πέρα όλες μου οι ενέργειες έγιναν λόγω αρχής και τιμής εν λόγω άτομο, αλλα δικαιώθηκα. Αισθάνομαι ηθικά δικαιωμένος και κυρίως με το σκεπτικό της απόφασης του Αρείου Πάγου. Για μένα όλη αυτή η διαδικασία ήταν δυσάρεστη, επίπονη και καθόλου ευχάριστη. Ήθελα απλά να ξέρεις ότι εγώ, ο Γιώργος , απλός και ταπεινός, είμαι παρ ' όλα αυτα μαζί σου. Όσο για τον φίλο μου τον φυγόκεντρο, να πω ότι τον θεωρώ νέο και παραπλανμένο από τις κακές σειρήνες του σήμερα και ότι πιστέυω κι εγώ στον Γιώργο και το νέο Πα.ΣΟ.Κ. Δεν μπορούσε να συνεχιστεί άλλο η ιστορία των 3,5 σχεδόν χρόνων ανοχής προς τον Γιώργο Παπανδρέου με τη λανθάνουσα απορριπτική απέναντί του διάθεση. Δυστυχώς υπάρχει ένας τρόπος που ο κόσμος αγαπάει συγκεκριμένους ανθρώπους ή κάποιες οικογένειες. Υπάρχει μια φιλοβασιλική αντίληψη για τα πράγματα – «φιλοκορωνική», θα την έλεγα, όπου η κορώνα είναι τα ονόματα Καραμανλής, Μητσοτάκης, Παπανδρέου.
Ταπεινά,
Γιώργος Νταλάρας
Κάποιος έχει πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο στα χέρια του ή είναι σε εξεταστική και έχει φτάσει την τέχνη του κωλοβαρείν στα άκρα...!!!
Δημοσίευση σχολίου