Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

BINTEO-NTOKOYMENTO!!!!!

Απιστευτες ρητοριες του...Προεδρου(οπως αρεσκεται και εχει επιβαλλει να τον προσφωνουν), σε μια εποχη οπου το τακτ,το πολιτικαλ κορεκτ και ο δημοκρατικος μανδυας δεν ηταν απαραιτητα συστατικα του δημοσιου λογου του.Σε μια πιο...μπρουταλ εποχη ("χρονια της πολιτικης του αθωοτητας"),οπου δεν χρειαζοταν να απαρνηθει παλιους συντροφους και να αμβλυνει ιδεες,χαρην των δημοσιων σχεσεων,της κοσμικοτητας και της διατηρησης μιας θεσης στα ΜΜΕ της αστικης δημοκρατιας. Τοτε που τα μεγαλα ΜΜΕ ουτως η αλλως δεν τον "επαιζαν",κι ετσι κι αυτος αφηνοντας κατα μερους τα ταμπου του δημοκρατικου κοσμου,καλουσε σε συστατευση απο το βημα τις εκπομπης του ολο το φασμα του δικου του πολιτικου κοσμου...ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ!

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Νομίζω ότι παρεξηγηθήκαμε (στο μπλογκ μας).

Δεν μιλάμε για περιορισμό στην ελευθερία του λόγου, αλλά για απαγόρευση στην παρακίνηση σε παράνομες πράξεις όπως η βιαιοπραγίες εναντίον μειονοτήτων και προστατευομένων ομάδων...

πχ, μπορεί κάποιος να πιστεύει ότι είναι κακό να αναπνέουν οι χουντικοί και οι φασίστες, είναι όμως παράνομο να το διαδηλώσει ή να τους διακόψει την αναπνοή. Τα ανθρώπινα δικαιώματα φίλε, δεν υπόκεινται σε ψηφοφορία ούτε υπακούουν σε "πολιτικές πρωτοβουλίες". Απλώς υπάρχουν.

"Τα ανθρώπινα δικαιώματα αρχίζουν με την γέννηση ενός ανθρώπου και τον συνοδεύουν δια βίου. Είναι αδύνατον να διανοηθεί κάποιος να τα αναστείλει ή να τα περιορίσει και να ελπίζει ότι θα ζήσει."
(John London, Γαλλική Επανάσταση).

Ελπίζω τώρα να... γίναμε αντιληπτοί!
:-)

Ανώνυμος είπε...

Διευκρινιση κι απο εμενα:
Μιλησα για ελευθερια εκφρασης,και αυτο πηγαινε βασικα στο ζητημα του Καψαμπελη ή γενικοτερα των μπλογκερ,των αρθρογρφων,των δημοσιογραφων κλπ. Πιστευω ακραδαντα στην απολυτη ελευθερια του λογου,ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ(ειτε δημοκρατικος,ειτε φασιστικος). Απο κει και περα,σε καμια περιπτωση δεν ειπα οτι συμφωνω με το να γινονται διαδηλωσεις απο τους φασιστες.Αλλο η διαδηλωση,αλλο η αποψη που απλα καταγραφεται σε ενα διαδικτυακο τοπο.Τονισα ομως οτι ακομα και η διαδηλωση ειναι καλυτερο να αντιμετωπιστει απο ΕΜΑΣ,κι οχι απο τις αρχες. Δηλαδη,καλυτερα να μπαχαλευτει και να σπασει ετσι,με την προσωπικη παρεμβαση εμας των πολιτων, παρα να απαγορευτει απο το επισημο κρατος και απο τις αρχες.Γιατι στην ιδια λογικη της απαγορευσης, μπορει να απαγορευτει αυριο και μια πορεια για τους φυλακισμενους ή για φυλακισμενους αναρχικους.ΑΝ απαγορευοταν φυσικα η ρατσιστικη πορεια, δε θα διαφωνουσα-ουτε ομως και θα ενθουσιαζομουν...Απο την αλλη,αν εκλεινε ενα μπλογκ ως ρατσιστικο, εκει θα ειχα ενστασεις.Αυτη ειναι και μια διαχωριστικη γραμμη που βαζω στην απαγορευση.(Λογος-Πραξη).
Στο ιδιο πλαισιο,ειχα υποστηριξει παλαιοτερα μια πιο ακραια θεση, για την οποια σχεδον ολοι με κατεκριναν,αλλα συνεχιζω να την υποστηριζω.Ειμαι εναντιον της συλληψης ατομων που βλεπουν απο το ιντερνετ βιντεο παιδικης πορνογραφιας,ενω ειμαι σαφως υπερ της συλληψης και καταδικης αυτων που βιντεοσκοπουν και διανεμουν το υλικο.Οσο ειδεχθες κι αν ειναι το ζητημα της παιδικης πορνογραφιας,δεν μπορει να καταδικαζεται καποιος βασει της διαστροφης του να βλεπει τετοιο υλικο στο σπιτι του-δηλαδη ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΧΩΡΟ.Και ειναι ανεπιτρεπτο να ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ο προσωπικος χωρος και ο προσωπικος υπολογιστης.Ο καθενας πρεπει να μπορει να σκεφτεται ελευθερα,και η διαστροφη ή η "λαθος" σκεψη ειναι κατι προσωπικο,που μονο με λοβοτομη μπορει να ελεγχθει. Απο κει και περα,η πραξη(εν προκειμενω βιντεοσκοπηση παιδικης πορνογραφιας) εφοσον βλαπτει το κινωνικο συνολο-που το βλαπτει οντως- πρεπει να ειναι καταδικαστεα ΚΑΙ απο το νομο. Για τη διαδηλωση τωρα,επειδη δε πορω να την καταταξω με σαφηνεια μεταξυ πραξης και σκεψης(θα την αποκαλουσα διατυπωση σκεψεων υψηλοφωνα),εχω καποιες επιφυλαξεις και γι'αυτο και δεν ειμαι ξεκαθαρα υπερ της κρατικης απαγορευσης.Νομιζω οτι μια "αντιπορεια" ειναι το καλυτερο μετρο αντιδρασης σε αυτην,σε πρωτη φαση

Φυγοκεντρος

Ανώνυμος είπε...

http://resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=2883

Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 27, 2008

Προδημοσίευση:
Από το ΡΕΣΑΛΤΟ-τεύχος 34 που κυκλοφορεί σε μία εβδομάδα

Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία

Γράφει: Ο Κωνσταντίνος Ρωμανός
Καθηγητής πανεπιστήμιο Αιγαίου

Στις 24.11.08 οι κάτοικοι της περιοχής του Αγίου Παντελεήμονα έκαναν ειρηνική συγκέντρωση στην πλατεία προκειμένου να διεκδικήσουν από την Πολιτεία, τον Δήμο και την Αστυνομία τα αυτονόητα του Πολιτισμού: το δικαίωμα να κυκλοφορούν χωρίς φόβο έξω από τα σπίτια τους, το δικαίωμα να είναι σεβαστή η ζωή και η περιουσία τους. Πέραν αυτών, το δικαίωμα ο δημόσιος χώρος να είναι ασφαλής για τις γυναίκες και τα παιδιά, όχι εγκληματικός ή μολυσματικός, αλλά ανθρώπινος. Προφανώς οι όροι αυτοί δεν πληρούνται σε μία περιοχή όπου κατά την επιστολή των κατοίκων (1000 υπογραφές) προς τους αρμοδίους οι πλατείες έγιναν αποχωρητήριο άστεγων αλλοδαπών οι οποίοι διαβιούν μόνιμα σε αυτές, έγιναν 13 φόνοι και πλήθος ληστειών, αμέτρητες κλοπές και διαρρήξεις με αποκλειστικούς δράστες αλλοδαπούς. Δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις του Πολιτισμού όταν το κέντρο της Αθήνας και οι κάτοικοί του έχουν παραδοθεί σε βρώμα, εγκατάλειψη και εγκληματικότητα αντάξια των γκέτων της Βομβάης, της πόλης του Μεξικού και της Αφρικής. Όταν οι μόνιμοι Έλληνες ιδιοκτήτες αναγκάζονται από την απάνθρωπη παραβατικότητα να πουλούν όσο-όσο τα σπίτια τους και να εγκαταλείπουν την γειτονιά που έζησαν αυτοί και οι γονείς τους για να σωθούν.
Τίποτα καλό δεν μπορούμε να πούμε για την εσπευσμένη ενέργεια του Δήμου να στείλει συνεργεία καθαρισμού στην πλατεία Αγίου Παντελεήμονα ακριβώς πριν από την εκδήλωση διαμαρτυρίας των κατοίκων: ήθελε να ρετουσάρει το αποκρουστικό πρόσωπο της πλατείας για τα Μ.Μ.Ε., να ακυρώσει, όσο ήταν δυνατό, την μαρτυρία των κατοίκων.
Όπως ήταν αναμενόμενο, μια εκδήλωση που αφορούσε στα δεινά που προκαλεί η ιερή αγελάδα της λαθρομετανάστευσης δεν θα μπορούσε παρά να είναι κόκκινο πανί για τους αριστεριστές και τις ποικιλώνυμες αντιρατσιστικές τους οργανώσεις. Να χτυπήσουμε την διαμαρτυρία στην αρχή της, σκέφθηκαν οι καθοδηγητές και οδήγησαν την φάλαγγα των πραιτωριανών στοιχισμένη με ντουντούκες και πανό στον ΄Αγιο Παντελεήμονα, μια ώρα πριν από την προγραμματισμένη εκδήλωση της επιτροπής των κατοίκων. Κάτω ο ρατσισμός, βροντοφώναξαν, κάτω τα χέρια από τους μετανάστες! Ποιος από τους δημοκράτες αυτούς να διάβασε άραγε την φτωχή χειρόγραφη αφίσα των κατοίκων πάνω στη μάντρα του Αγίου Παντελεήμονα: «Δεν είμαστε ρατσιστές, είμαστε απελπισμένοι." Ποιος να καταδέχτηκε να μιλήσει με τους κατοίκους που στάθηκαν μόνοι στην πλατεία κι έλεγαν «Βλέπουμε να κοιμούνται οι μετανάστες στη βροχή, φέραμε ολόκληρες κατσαρόλες φαγητό, ρούχα, αλλά φοβόμαστε…»( Έλευθεροτυπία 25.11.0.
Ποιος είναι ρατσιστής; Όχι πάντως οι κάτοικοι του Αγίου Παντελεήμονα, ο οποίος αν και άγιος, έφθασε στα όρια της ελεημοσύνης του. Μήπως ρατσιστές, με ρατσισμό που στρέφεται κατά των φτωχών Ελλήνων είναι η φάλαγγα των αριστεριστών; Μήπως ρατσιστές είναι οι εύποροι αστοί στο Κολωνάκι, που δεν εννοούν να φιλοξενήσουν κι αυτοί μερικές χιλιάδες δυστυχισμένων λαθρομεταναστών, όπως ο Άγιος Παντελεήμονας; ( Άντ’ αυτού η κυρίαρχη πλουτοκρατία έφερε προσφάτως νομοσχέδιο προς ψήφισιν στη Βουλή, να νομιμοποιήσει τα παιδιά των λαθρομεταναστών για να ενθαρρύνει και άλλους να έλθουν στην Ελλάδα δηλαδή στον Άγιο Παντελεήμονα…) Κάποιες υποψίες φαίνεται διακατέχουν προς την κατεύθυνση αυτή τμήματα του πληθυσμού, εφ’ όσον κατά την εξέλιξη της διαμαρτυρίας ακούστηκε και το σύνθημα : «αλήτες πολιτικοί!»
Η δραματουργία των συμβάντων του Αγίου Παντελεήμονα θα ήταν παρ’ όλα ταύτα ελλιπής, αν στις ομάδες των αριστεριστών και των κατοίκων (να μην ξεχάσουμε βεβαίως την αστυνομία) δεν προστίθενταν άλλοι δύο παίκτες, οι «δεξιοί πατριώτες» και ο Αφγανοί λαθρομετανάστες. Οι πρώτοι μπήκαν ορμητικά στα πράγματα για να στηρίξουν τη διαμαρτυρία των κατοίκων με το σύνθημα. «Η Ελλάδα στους Έλληνες!» (Από τον Ανδρέα Παπανδρέου το πήραν, δεν γνωρίζουν ότι τέτοια πράγματα δεν λέγονται πια μη παραλείποντας να μοιράσουν σποραδικά εδώ ένα χαστούκι κι εκεί μία κλωτσιά επί δικαίων και αδίκων μεταναστών που έτυχε να βρεθούν στο δρόμο τους.
Οι δεύτεροι, το πλήθος των οποίων εν τω μεταξύ διογκώθηκε από νέες προσελεύσεις (όσο οι Έλληνες ασχολούνταν με τον εμφύλιό τους) συσπειρώθηκαν γύρω από ένα Ιμάμη ο οποίος με βροντερή φωνή έψαλε στα αραβικά την προσευχή στο θεό του. Ξαφνικά ακούστηκε από δεκάδες στόματα μουσουλμάνων, μπροστά στη μεγαλύτερη εκκλησία της Ελλάδος, η πολεμική ιαχή «Αλά ού Ακμπάρ!» και πίσω από τα χοντρά ντουβάρια της εκκλησίας του ο Άγιος Παντελεήμονας ερρίγησε. Βουβάθηκαν και οι αριστεριστές, για μια στιγμή οι συλλογικές μνήμες των Ελλήνων (μεταλλαγμένων και μη) φτερούγισαν προς τα πίσω και προς τα εμπρός, η ίδια θηριώδης βία που κατέστρεψε το παρελθόν τους φάνηκε να στοιχειώνει και το μέλλον τους…
Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ φόβου αισθάνονται, δουλείαν ας έχωσιν.
Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία.

Ανώνυμος είπε...

Ολοι εμεις οι ΕΛΛΗΝΕΣ εχουμε απογοητευτει απο τον καρατζαφερη γιατι αλλα μας εταζε τοτε κι αλλα εκανε μετα αλλα τον εχουμε στο στοχαστρο ολοι εμεις οι ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΙ ηδη θα μας βρει μπροστα του